هتل های 5 ستاره آنتالیا
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل رویال تاج محل آنتالیا

royal1.jpg

 

هتل رویال تاج محل آنتالیاهتلی 5 ستاره با فضای آرامبخش ، باغ های با شکوه و ساحل طلایی و خصوصی دریای مدیترانه میباشد که توسط گروه هتلهای رویال در آنتالیا ساخته شده است  . مساحت این هتل  ۴۰٫۰۰۰ متر مربع است و از هتل های نوساز آنتالیا محسوب میشود .هتل تاج محل در ۱۵ ژوئن ۲۰۱۵ افتتاح شده و معماری این هتل الهام گرفته از بنای باستانی تاج محل هند است که به همین دلیل به این نام خوانده میشود . هتل تاج محل در ماناوگات سیده قرار دارد که سیده بهترین شرایط آب و هوایی را برای تور نوروز آنتالیا دارد. فاصله این هتل با مرکز شهر آنتالیا ۷۰ کیلومتر می باشد و در ۴۸ کیلومتری فرودگاه آنتالیا قرار دارد . در صورت تمایل شما مسافران تور آنتالیا به بازدید از شهر سیده خوب است بدانید که از هتل تا مرکز شهر فقط ۷٫۵ کیلومتر فاصله است . هتل تاج محل دارای ساحل اختصاصی و پلاژ ویژه میباشد و خدماتی مثل حوله ، چتر آفتابی ، صندلی راحتی و … برای میهمانان فراهم شده است.

royal2.jpg

 اتاق های هتل رویال تاج محل آنتالیابسیار شیک و مدرن و مبله شده هستند و امکانات اتاقها شامل یک تلویزیون صفحه تخت ، تهویه مطبوع ، گاوصندوق ، مینی بار ،  سیستم برودتی و حرارتی ، تلفن ، اینترنت بی سیم ، سشوار و آینه ، دستشویی و حمام مجهز و …میشود. همه ۴۵۰ اتاق این هتل،دارای بالکن هستند و بعضی از اتاقها هم از منظره دریا برخوردارند. همچنین یک وان آب داغ در برخی از اتاق های هتل موجود است. در ضمن تمیز کردن روزانه اتاق و تعویض حوله و روتختی از خدمات اتاقهای این هتل آنتالیا بشمار میرود و مسافران تور آنتالیا میتوانند سفر خوشی را تجربه نمایند.

royal4.jpg

royal5.jpg

امکانات هتل رویال تاج محل آنتالیا:

خدمات و امکانات هتل رویال تاج محل آنتالیا شامل استخر سرپوشیده و رو باز ، پارک آبی ، سالن بدنسازی ، سینما ، سولاریوم ، مراکز ماساژ ، یوگا و ایروبیک ، حمام ترکی ، مرکز بازی های ویدئویی ، زمین والیبال ساحلی ، بیلیارد ، امکانات ورزش های آبی (جت اسکی قایقرانی و…) ، تیم انیمیشن و نمایش ، سرگرمی شبانه ، سینمای کودک ، استخر و پارک آبی کودکان ، اتاق بازی ، سرویس کودک ، محل نگه داری کودک ، رستوارن ، کافه ، پزشک ، آرایشگاه و سالن زیبایی ، فروشگاه ، خشکشویی ، صرافی ، سالن آمفی تئاتر برای نمایش ، اینترنت ، پارکینگ اختصاصی رایگان ، اجاره اتومبیل ، پذیرش ۲۴ ساعته ، انبار چمدان و … میباشد. البته میهمانان تور آنتالیا میتوانند برای استفاده از آرایشگاه ، انواع ماساژ ، تلفن و فکس ، ورزشهای آبی و زمین گلف بصورت جداگانه وجه پرداخت کنند . با این وجود هتل رویال تاج محل مجوعه ای کامل از تفریحات آنتالیا محسوب می شود.

royal3.jpg

سرویس پذیرایی در هتل رویال تاج محل آنتالیا بصورت UAll هست و با انواع غذاهای بین المللی و ترکی همراه نوشیدنی های متنوع در ۷ رستوران و ۶ کافه این هتل از میهمانان تور آنتالیا پذیرایی میشود و  بی شک در این هتل از لحاظ خورد و خوراک دغدغه ای ندارید.

royal60.jpg

 

هتل باروت لارا آنتالیا

baroot1.jpg

هتل باروت لارا آنتالیا از هتل های 5 ستاره ساحلی است که  8 رستوران مجزا داشته و آبگرمی به همراه حمام ترکی دارد. فاصله این هتل از فرودگاه آنتالیا  فقط 10 کیلومترمی باشد و دارای استخرهای سرپوشیده و فضای باز با اسلاید آب می باشد و مسافران تور آنتالیا می توانند سفر خوب و آرامی را در این هتل تجربه کنند.

baroot2.jpg

اتاق های بزرگ در هتل باروت لارا آنتالیا مجهز به بالکن با میز و صندلی می باشد و هر اتاق دارای منطقه ای برای نشیمنگاه مجهز به تلویزیون LCD، دی وی دی پلیر (در صورت درخواست) و مینی بار می باشد.مسافران تور آنتالیا میتوانند از مرکز ورزش های آبی استفاده نمایند.

baroot6.jpg

رستوران های هتل باروت لارا آنتالیا دارای منوهایی با غذاهای محلی و بین المللی می باشد که این غذاها می تواند در اتاق مسافر نیز سرو شود.همچنین یک شیرینی پزی و 5 بار مختلف  دراین هتل وجود دارد که انواع غذاها و نوشیدنی ها را سرو می کند. انواع سرگرمی ها هم توسط تیم نمایشی لارا سازمان یافته و مسافران تور آنتالیا می توانند از موسیقی زنده  درکلوپ شبانه هتل استفاده کرده و از آن  لذت ببرند. فاصله این هتل تا  EXPO 2016 آنتالیا 19 کیلومتر می باشد.

baroot3.jpg

امکانات هتل باروت لارا آنتالیا:

رستوران و بار, استخر سرپوشیده, سالن زیبایی, سالن بدنسازی, سونا و جکوزی, ماساژ, سالن کنفرانس, استخر روباز, زمین تنیس, محل نگهداری کودکان, خدمات پرینت و فکس, صرافی, پارکینگ, لاندری, فروشگاه, سالن بازی, سرویس ترانسفر, میز بیلیارد, پرستار کودک, بوفه صبحانه

baroot5.jpg

امکانات اتاق های هتل باروت لارا آنتالیا:

تلویزیون ال سی دی, ماهواره, تلفن, مینی بار , حمام, سشوار, صندوق امانات, سیستم تهویه مطبوع, روم سرویس 24 ساعته, گاو صندوق, یخچال

baroot4.jpg

مطالب مرتبط:





:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا , بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل های آنتالیا , مجلل ترین هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: